Loialitatea pentru brand – cercetarile arata, consumatorii asteapta mai mult.
Poate brandul tau sa le ofere mai mult?
Consumatorii, acum mai mult ca oricand, asteapta de la branduri satisfactie mai mare, recompense si experiente mai bune, in schimbul loialitatii lor. Un studiu efectuat de Forrester Research a izolat patru valori cheie si ce anume atrage cel mai puternic consumatorii.
Credibilitatea: Mandria este emotia din capul listei aici. Consumatorii cauta branduri, cu care nu doar sa lucreze, dar de care sa fie si mandri. Ei cauta branduri care se raporteaza la valorile lor si la ceea ce aspira ei. Cand consumatorii sunt mandri de un brand si asocierile sale, exista o mai mare probabilitate ca ei sa il recomande in cercul lor social.
Conducere: Brandurile care se afla la conducere prin exemplu, mai ales cand vine vorba despre contributii in cadrul societatii, se spune ca culeg cele mai mari recompense, mai ales in ceea ce priveste pretul. Consumatorii sunt gata sa plateasca un pret premium, daca acesta inseamna ca pot contribui la o cauza buna.
Unicitatea: Cand vine vorba despre diferentiere si unicitate, brandurile ar trebui sa se concentreze la fel de mult pe experienta, pe cat se concentreaza pe identitate. Se spune ca experientele unice si memorabile creeaza legaturi puternice cu brandurile si sunt mai angajante decat identitatile statice.
Relevanta: Trebuie sa fii relevant si oferi valoare in viata zilnica a consumatorilor. Poti deveni la fel de indispensab ca si ceasca lor zilnica de cafea, rezolvand nevoi reale in moduri incantatoare si neasteptate, si devenind parte din stilul lor de viata.