Observ des oameni care fac branding personal. Au inteles si si-au asumat faptul ca imaginea lor poate fi mai mult. Incearca sa dea valoare, se posteaza online in diverse ipostaze de business sau relaxati, lucrand mult la mesaj, ceea ce este de apreciat. Totul bine si frumos, pana cand este prea mult! Iata de ce:
BRANDUL PERSONAL nu este despre ce faci tu sau cel putin N-AR TREBUI SA FIE.
Toata lumea are o familie, mai mica sau mai mare.
Toata lumea mananca, bea, are un grup de prieteni.
Toata lumea incearca diverse cai de a face afaceri.
Toata lumea se imbraca, face spor (macar o data in viata 🙂 ), merge la cumparaturi… cred ca intelegi ideea.
Unde este valoarea ta adaugata?
Ce te face special ca om?
Ce este unic la tine, fara sa luam in considerare infatisarea, stilul vestimentar si/sau modul in care te machezi?
Cand toate postarile tale, sunt niste postari narcisiste (asa sunt percepute), lumea spune AJUNGE!
In loc sa atragi, respingi!
Si pentru ca vreau sa-ti ofer solutia…
Trebuie sa creezi continut (pentru social media/blog, etc.) care sa aiba audienta ta in centru.
Ce citesti? (real!)
Ce iti place sa asculti? (carti, muzica, podcast)
Ce viziune ai despre lume? (stai departe de politica!)
Cu ce imi poti imbunatatii viata personala sau profesionala? (depinde ce fel de model de business ai)
Ce tool extraordinar folosesti acum? (digital, casnic, etc.)
Ce metoda buna de time management ai?
Iti doresc un BRANDING PERSONAL cu valoare adaugata! Mult succes!