Asa cum oamenii se muta din orasele din America, care nu se mai potrivesc cu viziunea lor despre viata si care nu le mai indeplinesc necesitatile, acelasi lucru se intampla global si cu tool-urile online cu ajutorul carora iti faci marketingul.
Cum probabil ai observat, platformele de social media si motoarele de cautare foarte cunoscute, care au monopol, au inceput inca de acum cativa ani sa cenzureze informatia si libera exprimare, atat pe baze politice, dar si pe subiecte care privesc viata de zi cu zi. Astfel ca, pornind de la acest criteriu, se creeaza bule de interes care nu-ti contrazic viziunea ta despre viata.
Acest lucru este demonstrat ca fiind un mare regres in evolutia personala si, in timp, a umanitatii, pentru ca fara informatii contradictorii, nu poate exista dezbatere si astfel ajungi sa nu cauti mai mult. Dar problema este si mai grava pentru ca, in acest moment, antreprenorii, care au si asa o viata grea in acesta perioada, sunt primii afectati.
Cine se bazeaza pe marketingul din social media pentru a aduce clienti in site, blog sau in magazin-ul virtual, nu mai reuseste sa comunice cu publicul sau din cauza acestor reguli stricte de cenzurare si divizare. Astfel, un mesaj postat pe o pagina cu peste 6000 de abonati s-ar putea sa fie vazut de numai 5% din acestia.
Platformele de social media, pentru a reusi sa implementeze toate aceste restrictii, au fost nevoite sa complice foarte mult ustensilele cu care postezi, dai mai departe, dar si gestionarea reclamelor.
Fata de acum cativa ani cand Google credea in standardul “user friendly” pe care am fost nevoiti sa-l urmam toti, ei bine, in acest moment, niciunul din tool-urile gigantilor nu respecta acest criteriu.
Natura ne arata ca, in general, ce este prea complicat si nu-ti serveste scopul, dispare sau se transforma. Am ajuns la un moment de rascruce in care se duce o lupta grea intre ce a fost si ce urmeaza. Oamenii care cred in libera exprimare, pentru a se asigura ca pot merge mai departe cu activitatea lor, dar si pentru a mentine o normalitate a lucrurilor, au lucrat impreuna si au construit noi platforme de social media, echivalente ca functionalitate cu cele deja foarte cunoscute.
Tendintele online in 2021
Estimarea pentru 2021 este ca o mare parte dintre utilizatorii care acum folosesc platformele arhicunoscute vor migra catre aceste platforme noi care promit ca nu restrictioneaza continutul, nu impartasesc datele private cu companii terte si ca folosesc cel mai simplu mod de utilizare.
Alternativele sunt:
GOOGLE = startpage.com
YOUTUBE = rumble.com si bitchute.com
TWITTER = parler.com
FACEBOOK = gab.com
WHATSAPP = telegram.org
2021 pare ca ne ajuta sa obtinem:
O viata mai simpla – Un marketing mai direct – Oameni care sunt interesati cu adevarat de brand
Ne vedem acolo?