Sigla nu e brand

Sigla nu e brand

Articol scris de Simona Gabriela Buzatu

  • 1Minute
  • 136Words

sigla nu e brand
Nenumarate organizatii vin la Artvisiona cautand un “brand nou”, cand in realitate ceea ce cauta este o sigla sau updatarea identitatii vizuale.
Pana aici. Vom desfiinta un mit major: sigla nu e brand, iar brandul nu este sigla.
Orice iese pe usa din fata a companiei tale este reprezentativ pentru brand si actioneaza pentru a da nastere unei experiente holistice care este brand-ul, adica o experienta armonioasa a tuturor partilor sale cum ar fi:

  • Strategia de brand
  • Logoul & icon-ul
  • Ambalajul
  • Website-ul
  • Articolele cu brand
  • Evenimentele
  • Personalul
  • Ambasadorii brand-ului
  • Publicitatea

In cele din urma, brandurile care sunt conectate la consumatori cel mai mult, sunt cele care favorizeaza o experienta emotionala cu care acestia pot relationa si care adreseaza valorii acestora. Daca crezi ca sigla ta poate face toate acestea, in mod sigur este o sigla magica !

Ti-a placut?
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Leave a Reply

Your email address will not be published.




Te-ai saturat sa gestionezi singur sarcini complexe si sa gasesti in mod constant noi metode pentru a incepe, creste, schimba afacerea ta? Sa lucrezi in si pentru afacerea ta este obositor. Suntem Artvisiona agentia full service pentru afaceri digitale. Putem sa fim partenerul tau pe toata durata de viata a afacerii. Tot ce ai nevoie intr-un singur loc: Strategie, business development, marketing si branding.




neuromarketing creier Previous post “Nu am dat gres. Am gasit doar 10.000 de modalitati care nu au functionat”
marketing de cumparator Next post Marketing de cumparator