Intrebari si raspunsuri despre Optimizare Seo

Intrebari si raspunsuri despre Optimizare Seo

Articol scris de Simona Gabriela Buzatu

  • 5Minutes
  • 778Words

seo

Pentru ca am fost de multe ori surprinsa de intrebarile clientilor mei, am decis sa raspund aici la cateva dintre ele in speranta ca pot informa si ajuta mai multa lume.

1.  Sunt in pagina a 2-a din Google pentru Hotel X (numele hotelului ) si nu am platit nimic pentru optimizare.

Optimizare pentru motoarele de cautare nu insemna sa tastezi in Google numele hotelului si sa apara in rezultate. Inseamna o adevarata munca care presupune o analiza a concurentei, stabilirea celor mai bune cuvinte cheie, optimizare pagini, optimizare imagini, optimizare texte si asa mai departe, pentru a aduce acel hotel ca rezultat in prima pagina Google pentru anumite cuvinte cheie pe care le-ar putea tasta utilizatorul de internet atunci cand cauta cazare intr-o anumita locatie, de exemplu: cazare Mamaia, cazare Brasov, cazare munte, cazare litoral, etc.

Numele hotelului nu este cunoscut ci il faci cunoscut aparand ca rezultat. Daca numele hotelului era cunoscut (adica vindea)  nu mai avea nevoie de optimizare.  Este foarte normal sa apara ca rezultat pentru numele hotelului, si asta nu demonstreaza ca s-a facut optimizare pe acel site ci ca apare in titlul site-ului numele acestuia.

2. Doresc sa fiu nr. 1 in Google pentru totdeauna, la anumite cuvinte cheie.

Optimizarea pentru motoarele de cautare este un proces continuu si are in mare 3 pasi. Optimizarea On-site, optimizare off-site si intretinere. Ideea ca SEO se face usor, repede si pe o perioada determinata de timp este una gresita. SEO este un proces continuu, care cere timp (cel putin in faza initiala) si se ajusteaza in permanenta. In caz contrar veti obtine rezultatele dorite doar pentru cateva luni dupa care veti pierde locul fiind doborat de competitori.  Din cauza neintelegerii fenomenului, multi clienti au asteptari exagerate si nu acorda prea multa importanta sau resurse acestui tip de promovare.

3. Ce inseamna SEO On Page?

Seo On Page inseamna optimizarea continutului intern al siteului. Acesta include, optimizare de Tag-uri , optimizarea codului sursa si optimizarea continului vizibil destinat vizitatorilor (text, imagine, etc ).

4. Ce inseamna SEO Off Page ?

Seo Off Page inseamna optimizarea sau promovarea site-ului prin mijloace externe printre care : Directoare Web, Link Building,  Social Bookmarking,  Backlink-ing si altele.

5. Cat dureaza ca site-ul meu sa fie listat in rezultatele Google ?

Listarea in rezultatele Google, se obtine destul de rapid, dar obtinerea pozitiilor principale pentru cuvintele cheie este o munca ce necesita timp si rabdare. Poate dura intre 1 luna si chiar 1 an, in functie de competitia pe cuvintele cheie.

6. Cati vizitatori voi avea dupa o optimizare SEO ?

Nimeni nu va poate estima un numar de vizitatori in urma procesului de optimizare dar se poate garanta o urcarea in motoarele de cautare dupa anumite expresii. Numarul vizitatorilor este foarte mult influentat de nisa site-ului.

7. Cat costa o optimizare SEO?

Optimizarea pentru motoarele de cautare ( SEO ) poate fi ieftina sau scumpa in functie de complexitatea site-ului si concurenta pe cuvintele cheie tintite. Primul pas inainte de optimizarea propriu-zisa este partea de analiza – auditul SEO. Scopul unui audit SEO este acela de a depista  elementele care franeaza o buna indexare si pozitionare a unui site web in motoarele de cautare.  In mare parte, aproape toti cei care apeleaza la servicii de consultanta SEO o fac in momentul in care isi dau seama ca au investit intr-un site web dar nu au rezultate online.  Cu ajutorul unui audit Seo ( analiza ) se pot afla pasii care trebuie urmati in vederea imbunatatirii rezultatelor in motoarele de cautare.

8. Ce este SEO BlackHat?

BlackHat SEO este o metoda de optimizare SEO ce va aduce rezultate rapide, insa pe o perioada scurta de timp si riscati sa fiti banat de motoarele de cautare. Metoda BlackHat intr-un mod mai simplu se bazeaza pe publicitate agresiva si SPAM.

9. Cum pot vedea progresul unei optimizari SEO ?

Dupa terminarea procesului de optimizare on-site si off-site veti primi lunar statistici privind numarul de vizite, vizitatori, pagini si cuvintele cheie cele mai cautate pe website – realizate cu ajutorul programului Google Analytics. Pe baza acestor rapoarte veti primi recomandari si se vor face ajustari astfel incat sa ajungeti la rezultatele dorite.

10. Prin optimizare Google cate vanzari pe luna imi garantati ?

Promovarea web incepe prin identificarea cuvintelor cheie cele mai cautate care au legatura cu produsele si serviciile dumneavoastra si se poate garanta doar o crestere a vizitelor pe site odata ce s-a facut optimizare on-site si off-site insa nimeni nu poate garanta vanzari. Pentru a avea vanzari cu ajutorul site-ului, pe langa partea de optimizare ar trebui sa luati in considerare aspectul general al site-ului cat si eficienta prezentarii informatiilor si produselor in cadrul acestuia.

Daca aveti si alte intrebari referitoare la optimizarea unui site web, va rog sa-mi lasati un comentariu si va voi raspunde cu siguranta.

Ti-a placut?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Leave a Reply

Your email address will not be published.




Te-ai saturat sa gestionezi singur sarcini complexe si sa gasesti in mod constant noi metode pentru a incepe, creste, schimba afacerea ta? Sa lucrezi in si pentru afacerea ta este obositor. Suntem Artvisiona agentia full service pentru afaceri digitale. Putem sa fim partenerul tau pe toata durata de viata a afacerii. Tot ce ai nevoie intr-un singur loc: Strategie, business development, marketing si branding.




web design Previous post Ce spune un site web despre firma voastra?
seo seo seo Next post Motoare de cautare si eficienta in cautari