Incercati sa alegeti un nume relevant pentru activitatea dvs. Numele trebuie sa fie cat mai scurt si usor de retinut. Daca numele firmei dvs este important si doriti sa va faceti cunoscuti prin intermediul lui, folositi-l. Nu recomand sa se foloseasca nume mai lungi de 10 caractere, nume care sunt compuse cu cratima ( – ) sau underscore ( _ ) si nume complicate care se scriu intr-un fel dar se pronunta altfel. Daca nu gasiti disponibil numele domeniului pe care il doriti, incercati sa-l articulati, sa-l folositi la plural sau sa promovati un produs sau serviciu care sta la baza companiei dvs mereu.
Exemplul 1:
Pentru site-ul Artvisiona, setasem viziunea asupra artvision.com, insa nu era disponibil si atunci am adaugat un A la sfarsit. Astfel cuvantul a devenit feminin artvisiona.com si cred ca se potriveste perfect, nu?
Exemplul 2:
Daca firma se numeste “Lapada” si vindeti fulare aveti in mare 4 posibilitati simple:
www.lapada.ro
www.lapadafulare.ro
www.fulare.ro
www.fularelapada.ro
Ca sa verificati disponibilitatea unui domeniu, intrati aici.