1.PERSONALITATE
Caracteristici expresive care dau viata unui brand si ii ofera o prezenta distincta in ceea ce priveste comportamentul, grafica si cuvintele. Pe langa descrierile specifice ale atributelor, unele metode de caracterizare a personalitatii includ avatarul brandului (descrierea brandului ca si cand ar fi o persoana care executa un rol specific), arhetipul brandului (un tip de personalitate aparut in psihologie si mitologie), si personajul brandului (de obicei o persoana bine-cunoscuta, care reprezinta un model din viata reala pentru personalitatea si comportamentul companiei sau a produsului).
2.NUME
Numele unei organizatii sa al unui produs. In functie de strategia si arhitectura brandului, diferite tipuri de nume pot fi potrivite: descriptive (de functii sau locuri), eponime (numite dupa o anumita persoana), sugestive (care pot fi recunoscute si sunt relevante), arbitrare (un cuvant cunoscut scos din contextul normal) sau imaginar (inventii unice).
In aceeasi nota, citeste si partea a doua: Ai un brand de neuitat?
3.SIGLA
Sigla de companie sau produs poate fi considerat ca si “steagul” distinctiv, memorabil si care este semn de valoare si loialitate pentru ceea ce reprezinta. Tipurile de sigla includ simboluri grafice, simbol si nume combinate intr-un aranjament specific sau word marks, care constau in principal din ceva tiparit, cu accent pe stilul tipografic si evidentiind numele mai mult decat simbolismul grafic.
4.SLOGAN
Tagline, adesea numit slogan, este o expresie verbala scurta care poate servi un numar de scopuri:
- poate oferi informatii descriptive pentru a defini domeniul companiei sau functia produsului;
- poate defini tipul de clienti pe care compania sau produsul ii deserveste, sau avantajele pe care le ofera;
- poate injecta “atitudine” pentru a exprima personalitatea distinctiva si felul de abordare in lume.
Sloganul are de obicei o relatie spatiala predefinita cu sigla.
5.IDENTITATE VIZUALA
Sistemul organizat care compune identitatea vizuala recunoscuta si repetabila – include o paleta distinctiva de culori, tipografie (feluri de caractere si cum sunt aplicate), grafica secundara (acestea sunt elemente grafice caracteristice, care alcatuiesc impreuna prezentarea si de asemenea, stiluri specifice de ilustratii si/sau fotografie) care determina aranjamentul distinctiv al elementelor in diverse aplicatii de design.
6.COLATERALE
Efectele sunt un set de elemente cheie de identitate, de obicei sub forma unor fisiere de design electronic gata de folosit. Acestea includ sigla, fonturi, paleta de culori si albume de imagini grafice cum ar fi imagini si ilustratii ale produselor.