Brandul si procesul de design

Brandul si procesul de design

Articol scris de Simona Gabriela Buzatu

  • 6Minutes
  • 1037Words

Brandurile care considera important ceea ce fac, nu lasa nimic la voia intamplarii. Acestea stiu ca produsele si serviciile de calitate trebuie sa fie sustinute de o imagine la standardele mari, pentru a putea sa tinteasca audienta potrivita si sa castige incredere.

Cu un design de sigla unic, alegi ceea ce este mai bun pentru brandul tau si asiguri succesul pe termen lung. Sigla potrivita este un amplificator de calitate: combinat cu un brand uimitor, va porni prin a atrage atentia oamenilor potriviti iar apoi va deveni un sigiliu iconic de excelenta.

Preda cheile impacat

Esti om de afaceri iar timpul este pretios, de aceea procesul nostru de lucru este gandit astfel incat sa iti permita sa ne lasi sa ne ocupam de proiect in intregime, pentru ca tu sa iti poti elibera mintea si sa te poti concentra pe propriile prioritati. Daca angajezi un profesionist inlaturi stresul.

Designul de sigla nu tolereaza aproximari. Acesta ajunge la oameni pe diferite niveluri, si face apel atat la mintea cat si la emotiile lor. Orice greseala poate duce la neintelegeri, pozitionare defectuoasa si poate lasa o impresie negativa permanenta despre brandul tau. Ii asiguram pe toti clientii nostri, ca nu vor avea de ce sa se ingrijoreze ca ar putea sa pateasca asa ceva.

Sa adoptam filozofia corecta pentru a atrage excelenta

Meriti ceea ce este mai bun din cunostintele si abilitatile mele. Felul in care abordam proiectele este rezultatul unor ani intregi de explorare a multiplelor modele de relatii de munca. De-a lungul anilor, am lucrat cu multi clienti din diferite domenii de activitate ceea ce ne-a permis sa tragem concluzii despre ceea ce merge cel mai bine, pentru rezultatele de inalta calitate, pe care le urmarim intr-o colaborare.

Formularea unei cereri

Nu este usor sa stii cum sa formulezi o cerere. Sunt un milion de lucruri de spus despre proiectul tau, poate nu stii de unde sa incepi, sau ce sa nu uitati. De aceea am conceput un chestionar detaliat pe care sa il completezi. Aceste informatii preliminare ne permit sa cunostem mai bine proiectul tau, sa ne dam seama daca putem lucra impreuna.

  • Cat de pasionat esti de ceea ce faci ?
  • La ce nivel de calitate lucrezi ?
  • Cat de clare si de obiective sunt telurile tale ?
  • In ce masura esti gata sa ne acorzi increderea de a lucra la proiectul tau ?

Toate acestea sunt variabile care joaca un rol semnificativ in decizia noastra de a lua in considerare o cerere de lucru. Oricare ar fi decizia finala, raspundem oricaror cereri serioase. Daca proiectul tau suna promitator, te contactam ca sa putem avea o conversatie in detaliu.

Discutii si acord

Increderea este fundamentala intr-o relatie sanatoasa de munca. Daca ne facem timp sa discutam despre telurile si asteptari, impreuna punem bazele unui flux de lucru de succes. Trebuie sa fim transparenti in ceea ce priveste rolul fiecaruia si 100% implicati, astfel incat sa pornim cu dreptul, impacati si cu incredere.

Teluri

Una dintre problemele cele mai importante pe care le abordam sunt telurile tale. Definirea unor asteptari clare este ceea ce ne va permite sa ajungem la un acord privind viziunea obiectiva a proiectului, si ne va ajuta sa formulam solutia cea mai buna pentru tine.

Procesul creativ

Design-ul de sigla este un proces interactiv care necesita gandire si munca de schitare. Acestea nu pot fi imaginate inainte. Pe toata perioada de cercetare, exploream multe idei. Acest proces ne ajuta creativitatea sa asimileze o colectie vizuala in multe directii posibile. In munca noastra ne bazam pe discutiile noastre si pe telurile stabilite impreuna. De asemenea, facem un studiu amanuntit al domeniului de activitate, al audientei tinta si al concurentei. In aceasta faza munca noastra este sa reducem posibilitatile. Materializam tot ce avem in minte, ca sa putem renunta la numeroasele variante care nu ar functiona. In acest fel putem sa alegem directia corecta cu incredere.

Idei

Sa alegi inseamna sa renunti: multe idei par atragatoare, dar nu toate sunt la fel de eficiente. Ca sa atragi excelenta trebuie sa spui “nu” cand ceva nu functioneaza. Spre deosebire de multi oameni din industria de creatie, noi nu oferim mai mult de 3 optiuni. Clientii nostri nu ne platesc sa facem doar jumatate de munca, eu consider ca este responsabilitatea noastra sa alegem ceea ce este cel mai bun pentru tine. Nu te punem in situatia de a lua decizii grele de design, deoarece acesta nu este rolul tau: de aceea ne angajezi pe noi.

Digitizare si rafinare

Facem digitizarea de mana: rafinam fiecare detaliu marunt pana este perfect. Revedem fiecare aspect in raport cu utilizarea siglei: claritatea caracterelor (lizibilitatea), scalare, compatibilitatea culorilor cu standardele de printare, eficienta pe diferite suporturi, etc. Cu regularitate lasam lucrul sa se “aseze” un timp si ne odihnim ochii, pentru a avea o perspectiva noua cand ne intorcem. In acest fel putem depista greselile si putem face un control de calitate mult mai eficient.

Cand suntem gata, trimitem o prezentare cu cele 3 sigle si un studiu de caz detaliat. In acesta explicam fiecare decizie de design, cum am abordat proiectul si cum am ajuns la rezultatul final. Aceasta iti permite sa intelegi in ce mod fiecare detaliu indeplineste telurile pe care le-am stabilit impreuna, iar tu alegi una dintre cele trei variante.

Utilizare

Dupa achitarea integrala, trimitem prin email elementele la rezolutie inalta, impreuna cu indicatiile de branding inglobate intr-un manual de brand. Acestea sunt concepute astfel incat sa poti folosi noua sigla si sa optimizezi felul in care apare pe anumite suporturi. Functioneaza ca un “manual de utilizare” pe care sa il poti oferi furnizorilor sau personalului din firma. Acum esti gata sa dezvalui audientei noul tau branding, “proaspat scos din cuptor” si sa atingi noi culmi!

In cautarea excelentei

Prima impresie este cruciala. Oamenii chiar judeca orice carte dupa coperta, si neglijarea acestui fapt este o greseala care se repara foarte greu. Dupa parerea noastra, calitatea imaginii ar trebui sa fie pe masura valorii produselor pe care le vinzi, indiferent de anvergura companiei sau de domeniul de activitate. Prin combaterea prejudecatii conform careia, recipientul nu conteaza la fel de mult ca si continutul, ne ajutam clientii sa isi intareasca credibilitatea, sa stabileasca noi standarde si sa ajunga la o clientela mult mai exigenta.

Ti-a placut?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Leave a Reply

Your email address will not be published.




Te-ai saturat sa gestionezi singur sarcini complexe si sa gasesti in mod constant noi metode pentru a incepe, creste, schimba afacerea ta? Sa lucrezi in si pentru afacerea ta este obositor. Suntem Artvisiona agentia full service pentru afaceri digitale. Putem sa fim partenerul tau pe toata durata de viata a afacerii. Tot ce ai nevoie intr-un singur loc: Strategie, business development, marketing si branding.




leo burnett Previous post Ce este publicitatea eficienta?
cum sa faci rost de timp? Next post Cum sa faci rost de timp ?